Asaf o Anita
HBK Medlem
Efter ett par månaders foggtesting med 1GB gratis internet, uppgraderade jag till premium.
Tyvärr visa det sig att simkortet som fungerade problemfritt hittills, slutade fungera efter uppgraderingen.
Oavsett vilken adress jag försöker att gå in på blir jag omdirigerad till min kontosidan på foggmobile.com utan möjlighet att logga ut eller byta till en annan adress.
På mitt konto kan jag se att uppgraderingen har lyckats och jag har nu 10GB.
Problemet ser likadant ut på PC och iPhone.
Har ni något förslag på lösning?
Tyvärr visa det sig att simkortet som fungerade problemfritt hittills, slutade fungera efter uppgraderingen.
Oavsett vilken adress jag försöker att gå in på blir jag omdirigerad till min kontosidan på foggmobile.com utan möjlighet att logga ut eller byta till en annan adress.
På mitt konto kan jag se att uppgraderingen har lyckats och jag har nu 10GB.
Problemet ser likadant ut på PC och iPhone.
Har ni något förslag på lösning?