• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Uppdatering Igo på Ipad

F

F.d. 58541

Guest
Jag har problem att uppdatera IGO på min Ipad 2, det går inte att starta uppdateringen, knappen "uppdatera alla" fungerar inte när man trycker på den.
Andra program uppdateras, men när det kommer till IGO stoppar det.
Jag har startat om men det hjälpte inte.
Vad gör jag?

/Bosse

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Uppdatering Igo på Ipad

Du kanske har för lite minne kvar. Avinstallera IGO som finns på paddan och installera igen.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Tänk på att vara uppkopplad med WiFi annars startar inte nedladdningen som tar en bra stund då ca 2 GB skall laddas ned initialt och därefter 2-300 MB för de nordiska länderna. Ytterligare ett antal MB om du har hela Europavarianten.

F

F.d. 58541

Guest

Jag har 3,9 gb kvar på paddan, wi fi är på har en uppkopplingshastighet på 15 -20 enligt bredbandskollen.
Tillräckligt minne finns kvar eftersom det endast är en uppdatering, vad som är märkligt är att andra appar uppdateras utan problem men inte IGO

/Bosse

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag hade samma problem med drygt 3GB ledig plats. Det var bara att avinstallera den gamla och installera den nya uppdateringen. Det går lika snabbt som att uppgradera.

Toppen