• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Universalladdare för Li-Ion

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
För att slippa ha med sig ett halvt dussin laddare till diverse kameror och mobiler gjorde jag slag i saken, jag skaffade en universalladdare som laddar de flesta småbatterier.
Den visar sig funka bra och det skall bli skönt med en pryl som ersätter ett halvt dussin!

Universalladdare för Li-Ion
Universalladdare som är kompatibel med de flesta 3,6 - 3,7 V och 7,2 - 7,4 V Li-Ion-batterier, såsom till digitalkamera, videokamera, mobiltelefon etc.
Lysdiodindikering för laddning och färdigladdat batteri. Kan även ladda AA- och AAA-batterier.
Den har dessutom en USB-utgång på 1000 mA för laddning av t.ex. iPhone, iPod eller mp3-spelare.

Inspänning: 100-240 V. Automatisk +/- detektering.
Automatisk avstängning av laddning. Automatisk identifiering av 3,6 eller 7,2 V-batterier.
Pulsad laddström förhindrar minneseffekt samt gör laddningen mer effektiv.
Kan även drivas från bilens 12 V-uttag.

laddare.jpg
Finns hos Kjell & CO

Sv: Universalladdare för Li-Ion

Köpte en sådan när vi var i Thailand och hade glömt allt vad laddare heter... :(

Den fungerar alldeles utmärkt, så det var nog lika bra att jag hade glömt laddarna.

//Stefan

Tillbaka
Toppen