F
F.d. 30059
Guest
Jag söker en firma i Stockholmsområdet som har rätt höjd för att ta emot en husbil för rostskyddsbehandling. Jag har kontaktat några i norra Stockholm men ingen har kunnat klara höjden.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag söker en firma i Stockholmsområdet som har rätt höjd för att ta emot en husbil för rostskyddsbehandling. Jag har kontaktat några i norra Stockholm men ingen har kunnat klara höjden.
Hej Ludde
Åk till Rostskyddcenter Halmstad, 035-21 32 44. Då kommer du garanterat att bli nöjd, hälsa från mig. De lyfter hela Argosen(inte många som lyfter våran bil, har kollat), tvättar och får torka över helgen, sedan riktig behandling inte bara där det syns utan överallt. Vill du ta dig tid att vara där får du även se den under innan du åker hem. Även priset var bäst!
De var denna firma som gjorde om jobbet på min bil efter det totala bluffjobbet som blev gjort i Göteborg där de kröp under bilen och sprutade lite där kom åt och resten "sket dom i".
Det är lika roligt varje gång man träffar riktiga hantverkare, man blir så glad att några har hantverksheder. Vad gör det att man får åka en bit!
Ha det gott Torbjörn
Torvalla Bil & Rostskyddshall AB![]()
Hantverkarvägen 33, 136 44 Handen, Sverige
+46 8 777 36 33 () +46 8 777 33 10 (Fax)
Klarar husbilar!
/Curre