• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

tysk handlare CRF Schwengler i Stade?

F

F.d. 29781

Guest
Har en husbil på gång hos Crf schwengler i Stade norra tyskland. Har någon hört nått om denna firma? Förslag på andra seriösa i norra tyskland motages hjärtligt.......

ha det alla!
 
J

Jarn

Guest
Sv: tysk handlare CRF Schwengler i Stade?

Hej Egon, på måndag em är jag i Stade o skall övernatta där hade jag tänkt.

I ett annat inlägg svarade jag såhär:

Har du tid o möjlighet att ta dig en knapp timmes bilresa söderut från Hamburg, ner till en trevlig ort som heter Celle?
Då kan jag varmt rekommendera denna handlare. Jag köpte min senaste bil där och jag vet att flera svenskar som handlat där.

Holiday-Mobil GmbH Verkauf

Mycket bra bemötande och oerhört bra priser om du vill ha monterat några extra tillbehör t.ex. backamera, stödben etc.

Strax intill ligger ytterligare en handlare som också är filial till Fritz Berger, med deras stora tillbehörsutbud.
Wohnwagen Stumpf Celle GmbH & Co. KG
 
F

F.d. 29781

Guest
Sv: tysk handlare CRF Schwengler i Stade?

Tack! jag kollade faktiskt dom två redan innan jag skrev detta inlägg men jag behöver en våningssäng till mina tvilling döttrar..... annars slåss dom eller har superroligt, med följden ingen sömn för mor och far !!!!:) Jag vill helst inte heller betala mer än 20 000 euro eftersom jag är nybörjare på detta med husbil.

Men blir det inget köp i Stade åker vi ner och kollar dessa två ställen.

Några mer förslag?
Eller nån annan som har bra koll på försäljaren i Stade. Föresten Roger vet du nått mysigt ställe att bo på i Stade eller runtomkring?

Tackar och bockar
 
J

Jarn

Guest
Sv: tysk handlare CRF Schwengler i Stade?

Hej igen Egon,
jag skall prova deras fina Stellplatz att stå på med husbilen.

Du har kanske ingen husbil ännu, då kan du titta på denna sidan (på svenska) där står mycket som turisten bör veta, även övernattningsalternativ.
STADE. En frisk fläkt i norr. - STADE - Stade, stad, turism, semester, evenemang, resor, resa, övernattning, hotell, Elbe

Här är en husbilshandlare med bra rykte också, ligger i Bremen inte alltför lång omväg det heller.
Startseite
 
Toppen