• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasol Tysk gasoltub

MarcusL

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Örebro
HBK-Nr
36333
Medlemskap
2024
Hej! Hur har ni löst de med dom tyska gasoltuberna? Mina har gått ut så jag får inte fylla dom men utrymmet där dom står ibak är så litet att de inte går att ställa in varken en stor eller liten svensk flaska då dom är för breda..
 

monjok

HBK Medlem
Inlägg
35
Kommun
Säffle
HBK-Nr
25141
Medlemskap
2024
Hej! Hur har ni löst de med dom tyska gasoltuberna? Mina har gått ut så jag får inte fylla dom men utrymmet där dom står ibak är så litet att de inte går att ställa in varken en stor eller liten svensk flaska då dom är för breda..
Brukar fylla mina hos gasolpåfyllarna i Karlstad, han påpekade att mina va gamla men va enligt dom att bara köra till lööfs gasol så ska man kunna byta in dom mot nya där , har inte kommit dit än så är inte helt säker på att det stämmer
 

saxtorp

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Saxtorp
HBK-Nr
2114
Medlemskap
2024
Hej! kolla med svenska lättviktsflaskor i stål tror det är samma storlek som de tyska eller åk till tyskland och byta till nya på någon husvagnsfirma eller byggvaruhus.
 
Toppen