F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vid 11,88 volt har batteriet allaredan tagit skada.Tycker att det ser hyfsat ut, kurvan från 12,5 ner till 11,88 ser lugn och jämn ut.
Tack för all hjälp, batteriet användes i vår förra bil innan och jag tycker att jag varit snäll mot det och inte dragit ur det för mycket och låtit det laddas upp ordentligt efteråt, minns att jag tyckte det kändes trött i somras och bytte till ett nytt batteri innan den såldes, men hann inte prova om det blev någon skillnad i den bilen.
Det har fått omsorg (laddning) under det halvåret som det nu fått vila från brukande och jag kom då på att testa det innan jag bestämmer mig för ett besök på återvinningscentralen, jag fann det väldigt konstigt att det tappar spänningen så dramatiskt dom första minuterna och sedan blev det inte en rak linje utan det tog nästan en timme innan det plana ut.
Fortsätt gärna att tyda och argumentera, är det något mer man kan prova innan det kasseras?
/Stefan