• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tv4 fotbollsem.

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
225
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Hej
Vi är på Norge resa.
Går det inte se tv4 em fotbollsmatcher live som man gör när matcher går på svt (svt appen) alltså utan abonnemang Tv4 är ju en reklambasserad kanal och är ju gratis i marknätet

Mvh Hasse o Annika
 

Kronvall

HBK Medlem
Inlägg
839
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2024
Så här står det på deras supportsida

Vad krävs för att mitt TV4 Play ska fungera utomlands?

Du måste vara folkbokförd i Sverige. Enligt EU:s regler måste vi verifiera din hemmedlemsstat, det vill säga det EU-land där du stadigvarande bor. Det kan vi göra genom att du kopplar ditt gratiskonto på TV4 Play till ditt personnummer.



Hur kontrollerar ni att jag bor i Sverige?

För att verifiera att du är folkbokförd i Sverige behöver du koppla ditt svenska personnummer till ditt TV4 Play-konto. Personnumret kontrolleras då mot Statens personadressregister, SPAR. Det här gör du snabbt och enkelt med Mobilt BankID första gången du befinner dig utomlands och försöker spela upp ett program på TV4 Play, eller på www.tv4play.se/utomlands.
 

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
225
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Så här står det på deras supportsida

Vad krävs för att mitt TV4 Play ska fungera utomlands?

Du måste vara folkbokförd i Sverige. Enligt EU:s regler måste vi verifiera din hemmedlemsstat, det vill säga det EU-land där du stadigvarande bor. Det kan vi göra genom att du kopplar ditt gratiskonto på TV4 Play till ditt personnummer.



Hur kontrollerar ni att jag bor i Sverige?

För att verifiera att du är folkbokförd i Sverige behöver du koppla ditt svenska personnummer till ditt TV4 Play-konto. Personnumret kontrolleras då mot Statens personadressregister, SPAR. Det här gör du snabbt och enkelt med Mobilt BankID första gången du befinner dig utomlands och försöker spela upp ett program på TV4 Play, eller på www.tv4play.se/utomlands.
Verkar omständigt svt är det bara tuta och köra ser nu matchen Italien Frankrike
Men jag (utan att veta) tror man måste ha någon typ av abbonemang för att få se reklam tven som tv4 ? Alltså strema från tex mobilen
Mvh
 
Toppen