• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

TV

kolonialen

FD HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
24644
Medlemskap
2023
Vi har en ny Hymer med en smart-tv. Hur ska vi på smartaste sätt utrusta bilen för att få tillgång till mer än 1,2 4,svt24,tv6och kunskapskanalen?
/kolonialen
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.074
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Jag använder Boxer,det finns olika kanalpaket att välja på,detta kör du vanlig tvantenn.
Sedan finns det möjlighet till streaming ,detta kräver att du kopplar tvn mot internet, samt att du har
gott om data eller obegränsat,drar ca 1GB/ tim
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.918
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Vi har en ny Hymer med en smart-tv. Hur ska vi på smartaste sätt utrusta bilen för att få tillgång till mer än 1,2 4,svt24,tv6och kunskapskanalen?
/kolonialen
Vad har ni för tv-lösning hemma? Ofta kan man ta med sig motsvarande tv-kanaler i husbilen med hjälp av boxer, chromecast, Apple-TV osv.
 

KarinoBengt

HBK Medlem
Inlägg
563
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
2025
Medlemskap
2025
Vi har Comhem i vårt hus. Om vi vill, eller inte får in, det vi vill se TV genom antennen, så använder vi det utbudet Comhem med samma utbud som hemma. Det kör vi genom internet och Cromcast.
 
Toppen