• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TV Montage.

jalle

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
352
Medlemskap
2025
Behöver lite hjälp med placering av 19" tv i Adria Matrix Sueme 2014.saken är den att befintligt orginalmontage i sov delen,fungerar dåligt för oss.Hustrun lägger sig lite tidigare och jag är kvällsmänniska.Är det någon som löst detta på ett klurigt sätt i denna bil,funkar det att montera på väggen mot toan?Elevatorsängen ställer till det vid vägg montering...kanske ska den hänga under ett väggskåp.
Allt känns egentligen bättre än att stå löst på bordet.Tacksam för alla tips.

F

F.d. 50069

Guest
Sv: TV Montage.

Ett tips!
Gå in i BilTema katalogen och kolla ! Där brukar det finnas lösningar på det mesta, till ett vettigt pris;)

sacce

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025
Sv: TV Montage.

Behöver lite hjälp med placering av 19" tv i Adria Matrix Sueme 2014.saken är den att befintligt orginalmontage i sov delen,fungerar dåligt för oss.Hustrun lägger sig lite tidigare och jag är kvällsmänniska.Är det någon som löst detta på ett klurigt sätt i denna bil,funkar det att montera på väggen mot toan?Elevatorsängen ställer till det vid vägg montering...kanske ska den hänga under ett väggskåp.
Allt känns egentligen bättre än att stå löst på bordet.Tacksam för alla tips.

Så här har vi gjord...hänger tv på " Elevatorsängen" och förvara det i ett överskåp.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    491,6 KB · Visningar: 42
Toppen