• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TV med DVD

Juhani & Leila

HBK Medlem
Kommun
Storfors
HBK-Nr
10084
Medlemskap
2025
Funderar på att skaffa en ny led TV till vår Argos 747 och vill gärna hitta en med inbyggd slot-in DVD-spelare till vänster framifrån sett. Alla TV apparater jag har sett har slot-in till höger. Någon som har tips
icon5.gif

F

F.d. 29925

Guest
Sv: TV med DVD

Enda möjligheten är nog att skaffa en separat DVD, för det är nog så att allt som finns matas från höger.

F

F.d. 53318

Guest

För allt i världen så köp inte en TV med inbyggd DVD det är få sådana apparater som klarar det i längden pga. värmen som blir från tv:n. De flesta dvd:er brukar gå sönder efter ett tag. Köp hellre en separat.
Köpte en Philips LED Full HD Ultra Slim 22" med både 12 och 220V på El-Giganten i veckan, den tog de 1.790:- för på nät butiken men tror det var 2.590:- eller 2:790:- i de vanliga butikerna. Men det är bara att säga till så får du den för det billigare priset. Den har även ingång för USB så du kan titta på film den vägen också om du vill men kompletterar du med en separat DVD så kan du mata in skivan från vilket håll du vill beroende hur du placerar den. :twitcy:
Kolla alltid priset på nätbutiken först när du köper något från El-Giganten brukar ofta vara ett lägre pris där.

Janne

F

F.d. 2692

Guest

För att slippa extra apparater bytte jag bilradion mot en som har CD/DVD. Får då även ut ljudet i bilens alla högtalare.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Med separat dvd så slipper man extra vikt på tv-fästet och får ofta en smalare tv.

Toppen