• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TV krånglar

• Startad av Startad av F.d. 59706
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 59706

Guest
Hej, har ett TV märke GoCamp ,2 år gammal som har börjat krångla!
Bilden börjar flimra och efter en stund blir det svart i rutan med ljud!
Det går bra att byta kanal men bilden är svart!
Går det att göra nåt eller är det bara att byta i det sura äpplet och köpa nytt?
Cornel

Hej, har ett TV märke GoCamp ,2 år gammal som har börjat krångla!
Bilden börjar flimra och efter en stund blir det svart i rutan med ljud!
Det går bra att byta kanal men bilden är svart!
Går det att göra nåt eller är det bara att byta i det sura äpplet och köpa nytt?
Cornel
Kolla antennkontakt där den går in i Tv , hade samma problem glappkontakt

<hej. kolla även att den får tillräckligt med ström, hade detta fel i stugan fick bild men inget ljud, trodde det berodde på antenn, men det var otillräckligt med ström. mvh. Rolf

<hej. kolla även att den får tillräckligt med ström, hade detta fel i stugan fick bild men inget ljud, trodde det berodde på antenn, men det var otillräckligt med ström. mvh. Rolf
Hej, kollade , det finns ström så det räcker, men efter en stund så blir det samma fel!
Kolla antennkontakt där den går in i Tv , hade samma problem glappkontakt
Kollade , ,original kabel utan skarv, det gick bra en stund, sedan började igen!

Hej igen. testa 230 V. kabel när Du står på ström, funkar det då så har Du för låg spänning i batteriet.

Hej igen. testa 230 V. kabel när Du står på ström, funkar det då så har Du för låg spänning i batteriet.
Hej,
tyvärr, funkar, inte, har pratat med dem jag köpte husbilen ifrån, skall skickas på reparation!
Återkommer när det blir klart!

Tillbaka
Toppen