• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TV i Europa

F

F.d. 10968

Guest
Hej! Undrar vad det är som gäller med TV i Europa!
Digitalt eller analogt? Funkar det med svensk digitalbox?
Skall genom Tyskland, Österrike till Italien Kroatien!
//Christer

F

F.d. 25023

Guest
Sv: TV i Europa

Ta med svensk digitalbox, funkar mycket bra. Man kan se alla respektive landets fria kanaler, och för oss har det räckt bättre än väl. Inga svenska givetvis, då behöver man en parabol, eller dator...

Vi tog med vårt gamla Boxer.box och det har funkat utmärkt.

I Portugal hittade den inga kanaler..., men dem had kvar sitt analoga system, och då var det bara att ta bort digitalboxen och låta TV:n hitta de (gammalt hederligt analogt), inga problem.

Hoppas det går bra!

hälsning
jyrki

F

F.d. 58556

Guest

Förb.........nat! :mad:

Mojfen är helt övertygad om att TV'n inte fungerar utomlands, så han har gått med på att lämna den hemma den här gången, och jag har sett fram emot en TV-fri semester. :rolleyes:

Nu hamnar jag i ett dilemma här......... Skall jag tala om detta för honom eller inte???:confused:
Måste bestämma mig snabbt, vi packar i kväll.

MvH
Karianne

F

F.d. 55397

Guest

Förb.........nat! :mad:

Mojfen är helt övertygad om att TV'n inte fungerar utomlands, så han har gått med på att lämna den hemma den här gången, och jag har sett fram emot en TV-fri semester. :rolleyes:

Nu hamnar jag i ett dilemma här......... Skall jag tala om detta för honom eller inte???:confused:
Måste bestämma mig snabbt, vi packar i kväll.

MvH
Karianne

Var tyst!

Ta semester :)

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Du kan trygt si at han ikke kan ta inn svensk TV nedover.
Dette er 100% riktig, at en kan se fransk TV i Frankrike og tysk i Tyskland er en annen sak som du kan holde tyst om.:D

F

F.d. 58556

Guest

Tack för hjälpen.

Jag håller tyst med gott samvete.:yes: Jag kan ju alltids säga att jag missuppfattat hans behov och önskemål.

(Förlåt Mojfen, om du råker läsa detta.:eek:)

MVH
Karianne

Toppen