• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tv i datorn

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2026
I väntan på att det kommer mer framtidsäkra tv-mottagare har jag köpt ett bra tillbehör på Kjell & Company. DVB-T-mottagare / För datorn / 98639 .
Har nu testat denna DVB-T mottagare med bra resultat i skåne, blekinge och halland. Produktnummret är 98639 på den DVB-T mottagare som jag testat. Men även produktnr 98219, eller 98082 finns att välja på.

Med vänlig hälsning.

Publikanen

Sv: Tv i datorn

Har en liknande. Fungerade också i Tyskland,Holland,Frankrike.Spanien,Tjeckien i sommar. Tycker det är kanon att bara ha dator med sig i den finns ju även DVD spelare om det skulle bli en regnig kväll.

Sv: Tv i datorn

I Danmark får vi ingen billeder på DVB-T, men kun på DVB-T2. Og derudover skal den kunne MPEG4. Jeg kan ikke lige se specifikationerne på det link, du har angivet, men måske der står noget om det i vejledningen, som fulgte med antennen.

Tillbaka
Toppen