• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tvätta husbilen

Sv: Tvätta husbilen

Passerat där många gånger,250kr för en tvätt då ska jag testa det. Har inte lämnat in den där för jag trodde dom använde högtryckstvätt/Staffan

Är det någon som har en adress eller koordinater dit, för oss som inte är så bevandrade i Helsingborg?

Skulle man kunna lägga alla tvättfirmor som tvättar husbilar, över hela landet, i en speciell tråd?
Skulle ju vara bra att ha med sig när man semestrar inom landet, och behöver få bilen tvättad under resan.

Jag har anlitat dom i Helsingborg 1 gång den gångna sommaren pris 250 kr. Dock fick jag påpeka att dom inte skulle högtryckstvätta den....annars hade dom bara kört på! Den blev ren o fin och det gick snabbt med 3 man i full karriär. :)

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen