• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trumatic C6002 stänger ej av

F

F.d. 29029

Guest
Min Truma värmare (c6002) startar och går som den ska men den går aldrig ned i varv utan matar bara på med värme på full kraft och med full fläkt. Blir ju lite jobbigt med 35 grader i bodelen.Spelar ingen roll vad jag ställt termostaten på. Vore väldigt tacksam för tips på vad som kan vara fel

J

Jarn

Guest
Sv: Trumatic C6002 stänger ej av

Hade samma fel på en tidigare husbil.
Då hade en kabel lossnat från termostaten, när den var ditsatt funkade allt som normalt igen.

F

F.d. 58882

Guest
Sv: Trumatic C6002 stänger ej av

Min Truma värmare (c6002) startar och går som den ska men den går aldrig ned i varv utan matar bara på med värme på full kraft och med full fläkt. Blir ju lite jobbigt med 35 grader i bodelen.Spelar ingen roll vad jag ställt termostaten på. Vore väldigt tacksam för tips på vad som kan vara fel

Om du saknar manualen så har du den här.

Bennie

Bilagor

• 34000_96000.pdf
    425,5 KB · Visningar: 60
Toppen