• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Värmare Truma problem

Jonas B

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Malmö
HBK-Nr
31003
Medlemskap
2024
Hej. Idag så startade inte Truman en combi 4 från 2007. Jag får felkod 46. Någon som har tips på vad man kan prova?
Mvh Jonas B
 

Jonas B

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Malmö
HBK-Nr
31003
Medlemskap
2024
Jag har läst det men det är ju inget som jag kan prova nu. Jag har kollat säkringen på kretskortet som är hel. Jag har även mätt så att den får spänning. För 4 veckor sedan var vi ute och då var det inga problem. Sedan har den bara stått och gått sönder. Jag har även gjort den strömlöst i natt och ska testa om det hjälpte.
 

Mats/Inger Nilsson

HBK Medlem
Inlägg
417
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
19452
Medlemskap
2024
Jag har läst det men det är ju inget som jag kan prova nu. Jag har kollat säkringen på kretskortet som är hel. Jag har även mätt så att den får spänning. För 4 veckor sedan var vi ute och då var det inga problem. Sedan har den bara stått och gått sönder. Jag har även gjort den strömlöst i natt och ska testa om det hjälpte.
Och jag förutsätter att det finns gasol och inte krocksensorn löst ut
 
Toppen