• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Truma combin temporärt fel

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Garanti service på G. Men felet på min truma är svårt? Har precis testat den. Det är en Truma combi 4. Den gick några minuter på värme sedan slutade den med röd blink.
Under vintern vid ett tillfälle gick värmaren som om den varit tokig och ibland har den varit som idag och då har det räckt att starta om den , svårt med felsökning på temporära fel men något är knas..... Någon vänlig själ som har en idé????

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Sv: Truma combin temporärt fel

Jag funderar ju själv också. Värmaren behövs ju mest när det är kallt och det är då jag har upptäckt problemet. Nu har jag upptäckt att det finns ett tillbehör som heter EisEX
Trumas defroster för regulatorn. Finns det någon som har denna monterad , jag visste inte att något sådant fanns eller behövdes?

Toppen