Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Läst var? (Google ger en enda träff, och det är hit.)Läste om att bränsleslangen på Kabe 760 har fått sprickor och börjat läcka. Är det många som drabbats av det ?
Har själv en 760, så jag blev lite nyfiken.
Jag borde ju ha skrivit att det handlar om bränslepåfyllnadsslangen, och läste om det på facebookLäst var? (Google ger en enda träff, och det är hit.)
Enda bränsleslangen är väl den till motorn, och då kan det ju knappast vara ett problem relaterat till 760-modellen. Ja, inte ens till Kabes husbilar, utan till husbilar byggda på samma basfordon. Inte heller en googling på "Mercedes" + "bränsleslang" ger dock några relevanta träffar...
Pålle
KABE 760 är ju helintegrerad, då är förmodligen inte påfyllningsröret helt original FIAT?3. Bränslepåfyllningen är original FIAT.Då torde ett mycket stort antal bilar vara i farozonen
Kan vara så på Kabe, på min helintegrerade är allt till påfyllningen orginal FIATKABE 760 är ju helintegrerad, då är förmodligen inte påfyllningsröret helt original FIAT?