• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

trögt husbilsklubbinternet

F

F.d. 52984

Guest
Jag har internet upp till 2 mbit. det tar 15 -20 sekunder att ladda upp en ny sida på husbilsklubben. Andra sidor som aftonbladet är normala. vad beror segheten på. Är det min dator eller klubbens server
Bosse

ThomasA

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2025
Sv: trögt husbilsklubbinternet

Har inga problem med hastigheten. Funkar t o m bra genom mitt privata trådlösa nätverk.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Jag har internet upp till 2 mbit. det tar 15 -20 sekunder att ladda upp en ny sida på husbilsklubben. Andra sidor som aftonbladet är normala. vad beror segheten på. Är det min dator eller klubbens server
Bosse

Jag har samma problem när jag är i Spanien. Men här i Tyskland går de bra. Men i Spanien är det långa svarstider.

Jaguar

HBK Medlem
Kommun
Alvesta
HBK-Nr
7669
Medlemskap
2025

Har en iPad med fiberansluten wi-fi som har blivit riktigt segt.
Kanske hjälper att betala medlemsavgiften för 2015?:wub:

kenjon

HBK Medlem
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2029

Det kan bero på vilken DNS du använder. Testa t ex 208.67.222.222 eller Googles 8.8.8.8

Toppen