• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Träffar

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Tre timmar är förvånansvärt lite tålamod. Undertecknad ex vis har inte hunnit fråga hushållet ännu.
Ja det kan jag hålla med dig om men intresset från medlemmarna har ju inte varit direkt översvallande. Och att ordna en träff för under 10 medlemmar är inte av intresse i detta fall. Dom andra träffarna som har lagts ut har ju fått ställa in på grund av att ingen har anmält sig.
 

håkansson2

HBK Medlem
Inlägg
1.578
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Vi tror inte vi jobbar vidare med den här träffen för endast en har visat intresse
Oj, har väl visat intresse tycker jag men inte bokat något definitivt innan datum var spikat. Var inte inne på forumet igår och såg datum först nu och så var det redan försent. Synd. Ni kan inte tänka er att försöka igen?
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Oj, har väl visat intresse tycker jag men inte bokat något definitivt innan datum var spikat. Var inte inne på forumet igår och såg datum först nu och så var det redan försent. Synd. Ni kan inte tänka er att försöka igen?
Vi försöker igen. Inbjudan till träffen kommer snart att läggas ut under träffar.
 
Toppen