• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tomten är på väg

Sv: Tomten är på väg

Stort tack Nisse för denna lilla tur i genom Sverige och dess Kommuner.
Vad det gäller vikt och första pris så lär inte jag ta det priset (om det inte gäller tyngst)
Jag får nog ta ett bad i Landsjön, det kanske kan jämnföras med ett dopp i Blekinge i slutet av september.
Va vad det för temp, tror det höll sig runt 16,5 när de badande Postbussburna lurade i mig.
Vaknade till gjorde man ordentligt oxå, tur var väl att det bjöds på Gin o Tonic innan så att det var lite varmt inombords.

Tackar för resultatlistan det var trevligt att få en redogörelse.
:santa1:
Hasse meddelar att han från och med idag har sträng diet fram till årsmötet. Han är flygsugen.
:snow-icon:
Kanske jag tar samma diet, att flyga är kul.
:snowman-3-icon:
Eva

Senast ändrad:

Stort tack Nisse för denna lilla tur i genom Sverige och dess Kommuner.
Vad det gäller vikt och första pris så lär inte jag ta det priset (om det inte gäller tyngst)
Jag får nog ta ett bad i Landsjön, det kanske kan jämnföras med ett dopp i Blekinge i slutet av september.
Va vad det för temp, tror det höll sig runt 16,5 när de badande Postbussburna lurade i mig.
Vaknade till gjorde man ordentligt oxå, tur var väl att det bjöds på Gin o Tonic innan så att det var lite varmt inombords.
Qeenen är ju ej höjdrädd så hon får åka med har för mig att hon ville klättra i kranen o ta kort./susanne o Ragge:D

Tack Nisse,

Det var en kul tävling att jaga runt i våra kommuner.
Det var fint av Ragge att skänka ett pris, men jag skänker det gärna vidare.
Flygtur eller bad :swoon:

:snow-icon: Carina

Tillbaka
Toppen