• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Toalettproblem

Norrland

HBK Medlem
Inlägg
16
Kommun
Gällivare
HBK-Nr
27022
Medlemskap
2025
Har tagit bort stora locket i vår kasett toa för stor rengöra. Sen blev den liggandes någon månad. Nu minns jag inte vars och hur denna vita plast grej ska sitta fast i locket. Någon som kan hjälpa mig?
 

Bilagor

  • DSC_0275.JPG
    5,9 MB · Visningar: 419
  • DSC_0277.JPG
    8,6 MB · Visningar: 365

KawaMal

HBK Medlem
Inlägg
999
Kommun
Älvkarleby
HBK-Nr
1474
Medlemskap
2024
Det är nog den delen som har nr 15 i sprängskissen på första sidan i bifogade fil. I listan på andra sidan har den tyvärr inget eget reservdelsnummer, den verkar ingå i ett paket med flera andra delar. Hoppas den finns separat i verkligheten.
 

Bilagor

  • Thetford C260 delar till tank.pdf
    700,7 KB · Visningar: 134

Norrland

HBK Medlem
Inlägg
16
Kommun
Gällivare
HBK-Nr
27022
Medlemskap
2025
Maila en åf för reservdelar. Han sa att denna del inte fanns lös att beställa. Utan det skulle bli hela paketet som du skrev Mats. Kostade 1090 kr. Men efter jag sökte lite själv hittade jag den för 160 kr. Nu funkar toan perfekt.
 

Åke o Maria

HBK Medlem
Inlägg
62
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
19597
Medlemskap
2024
Vi tänkte byta packning i vår thetford c250 kasett.
Pris ny packning 211 kr
Köpte istället en ny fresh up set till c250 för 1323 kr och behåller vår gamla som reserv.
Vår toakasett var 8 år
Rätt eller fel svårt att säga
 
Toppen