• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Toa och gråvattentömning

Harehn

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1743
Medlemskap
2025
Jag har med Södertälje Kommuns miljökontor haft en intressant mailkonversation angående toa och gråvatten. De ser behovet av lösningar men har inte riktigt kläm på hur en sådan anläggning ser ut. Vägverket har bra lösningar på sina få enheter. Frågan är om någon har någon form av dokumentation eller bilder på hur en sådan anläggning kan se ut?
Var snäll och lägg ut eller maila mig detta i så fall så jag kan fotsätta att driva på den här frågan med lite material.

Mvh
Håkan

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Toa och gråvattentömning

Jag har med Södertälje Kommuns miljökontor haft en intressant mailkonversation angående toa och gråvatten. De ser behovet av lösningar men har inte riktigt kläm på hur en sådan anläggning ser ut. Vägverket har bra lösningar på sina få enheter. Frågan är om någon har någon form av dokumentation eller bilder på hur en sådan anläggning kan se ut?
Var snäll och lägg ut eller maila mig detta i så fall så jag kan fotsätta att driva på den här frågan med lite material.

Mvh
Håkan

Jag tycker nog inte att de lösningar som jag har sett från vägverket är särskilt bra, de flesta klarar ju bara kasettoa. En bra station måste ju klara fast tank också!

Senast ändrad:
Toppen