• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips til 12 v dc tv

kastrup7

FD HBK Medlem
Kommun
Danmark
HBK-Nr
9679
Medlemskap
2023
Hej

Har i nogle tips til et 17 eller 19 tommer 12 volt tv til husbilen ?
Gerne med nogle www link til forretning

Hilsen
Amager

Sv: Tips til 12 v dc tv

Hej Kastrup, en del medlemmar har köpt Andersson från netonnet.se ser för dagen ut som minsta modellen är 20' men priset är perfekt om den får plats i bilen!

Just Andersson 12V har jag hört är de outstanding sämsta.
Tål inte >12V, kräver isåfall transformator.
Har inte ägt nån själv, bara hört från husbilsverktad.

Köpte denna nu i sommar. Det som var viktigt för mig var bra ljud och det har denna. Fungerar perfekt. Mycket nöjd. Jag köpte min av Husvagnsreserven i Kristianstad. Samma pris som på nätet.

DUAL N19SB10

Har haft flera Anderson TV i mina bilar köpta på NetONet och utan några problem nån gång. En nackdel på dom flesta TV så är det ljudet. Nästa TV jag köper skall absolut ha framåtriktade högtalare.

Affezell.

Det var det som var ett av mina huvudkrav. Det var därför jag tipsade om DUAL-tvn i #7. Sen är det viktigt att betraktningsvinkeln är bra också.

Bytte bort min LTC som följde med bilen för att den har både dålig bild och fruktansvärt dåligt ljud. Allt ljud går bakåt så man måste höja volymen och då blir det skrälligt.

Jag har en 24" Salora LED inköpt på ICA Maxi för 1990:-. Tycker det är behagligt med en större bild. Bra ljud & bild, strömsnål, Boxerförberedd, usb, dvd,inspelningsbar mm. 230V eller 12 v via transformator eller direkt på bilens 12v-system. Den är heller inte så känslig för spänningsvariationer.

Bennie

Tillbaka
Toppen