• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips på bra rundstrålande antenn ?

F

F.d. 6535

Guest
Skulle gärna vilja ha tips på en riktigt bra rundstrålande tv-antenn, monterad på fot, ej för rör.
Skall byta ut den bef. som vi inte är nöjda med.
Den sitter idag monterad på kåpan på taket, som leder bort värmen från kylen.

Vänligen Peter
 
F

F.d. 52962

Guest
Sv: Tips på bra rundstrålande antenn ?

Hej Peter!
Jag har en som heter WAKIE , tror den heter så. När jag var på Gotland första året tänkte jag sån skit , när jag fick in bra bild fick jag lägga fyra stenar en vid varje hjul.När jag kommer hem skall skiten ner.
Jag åkte till våran lokala handlare , han frågade vad jag hade för antenn, Det är väl inget fel på den sa han! Det var mottagningen på gottland det var fel på.Efter detta har den funkat klockren

Mvh Tore
 
F

F.d. 8765

Guest
Sv: Tips på bra rundstrålande antenn ?

Hej Peter.
Jag rekomenderar Televés OMNI-NOVA. Den är rundstrålande och är monterad på en rostfri fot,vilket är mycket bekvämt. Har aldrig haft några problem med den. Har sett att Televé har kommit med en ny antenn som heter DIGI-NOVA. Den borde vara minst lika bra och är 700:- billigare, dock en riktantenn. Omni-Novan som jag har kostar 2.995:-. Dyrt men bra. Att inte få bild på TV:n är inte kul.

Digi-Novan finns på Kjell&Co 1.599:-
Båda modellerna finns hos Husvagn-Svensson 2.295:- resp 2.995:-
Lycka till med valet.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen