• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips: lagra månadens GB överskott...

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028
Just nu är det strålande väder, halva månaden har gått och jag har ca 30 GB kvar av månadens GB-kvot på "kontot". Sannolikheten att förbruka resterande 30 GB, när det är så pass fint väder, är minimal. ...och vad gör man då? En bra grej är att tanka ner några "lagliga" filmer (ca 1 GB/film) och spara på USB minnet inför regniga kvällar.

Har du TV med USB ingång, några USB stickor i garderoben och ett överskott av överföringsdata (räknat i GigaByte) hos din operatör, då finns det ingen anledning att skänka bort det du betalat för!

Kolla överföringsstatistik (förbrukning & saldo) på din router, eller hur du nu gör, och välj själv din egen GB-hushållning...

flash-drive.jpg

Toppen