• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tiden går....

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Liten blir stor....och tyngre. För nästan nio år sedan var vi på Lofoten med Thilda, tre och en halv vecka gammal. Bilden togs i Henningsvaer. Idag var vi tillbaka på samma plats. Hon har blivit större....och tyngre. I morgon fyller hon nio år. Tänk vad tiden går fort!

/Ludde

2003 08-11.jpg

_DSC0564.jpg
 
H

hianders

Guest
Sv: Tiden går....

Håller med Lassej - kul med samma bakgrund nio år sedan första bilden!!

Grattis Thilda på 9-årsdagen!!

önskar hianders/Inger & Hasse & Grabbarna Grus
:yes::spinny::msn_dog::msn_dog::msn_dog:
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Tiden går....

Tack, vi åkte Hurtigruten den gången. Lite kul, vi var på TUR-mässan i Göteborg i mars samma år, och en resebyrå sålde ut biljetter till ett vrakpris, res två och betala för en, men det var begränsat, och biljetterna var redan slut. Men en av personalen på resebyrån sa åt oss att istället vänta 14 dagar, och sedan ringa. Det är nämligen då som de som redan beställt måste betala, och det är alltid flera som ångrar sig. Så vi väntade - och ringde 14 dagar senare direkt på morgonen när de öppnade. Och vi fick en hytt för två! Thilda låg ju i magen, men vi räknade ut att hon skulle vara allt mellan 5 och 3 veckor gammal när vi skulle åka, så vi chansade helt enkelt på att allt skulle gå väl! Och det gjorde det, hon föddes den 11 juli, och den 1:a augusti flög vi från Göteborg till Bergen med ett litet knyte på knappa tre kilo.

Resan gick hur bra som helst, hon var såå nöjd, bara åt och sov, och jag som mamma kunde njuta av att sätta mig vid ett dukat bord i 14 dagar, vilken lyx!

Vi åkte hela vägen från Bergen till Kirkenes och tillbaka till Bergen, två personer med helpension för bara 14 000 kr. En fantastisk resa som vi aldrig kommer att glömma, nu återupplever vi en del av de platser vi besökte för nio år sedan!


/Ludde
 
Toppen