Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
har du gjort flera startförsök, det kan ha kommit in luft i ledningen till kylskåpet, och det tar en stund innan gasen har tryckt bort den.Jo, det har jag
Har du gas till spis och pannaJo, testata på alla Via och många, många gånger. Bilen med nosen, uppe, nere, lutsbde höger, vänster. Provat on och om igen. Men ingen gas
ÄJo, testata på alla Via och många, många gånger. Bilen med nosen, uppe, nere, lutsbde höger, vänster. Provat on och om igen. Men ingen gas
jo det har jagHar du gas till spis och panna
Har bara 2A & 30A under förarstolen + 2 st. bodelens batterin, de är ok! och under andra sätet EBL 99 där har jag också kollat säkringarna och de är Ok!Kolla AES-säkring 10A under förarstolen.
Bytte AES-säkringen ingen gasKolla AES-säkring 10A under förarstolen.
Testat otaligt många gånger med bilen också lutande åt olika håll ifall det skulle vara luft i slangen men nej ingen gashar du gjort flera startförsök, det kan ha kommit in luft i ledningen till kylskåpet, och det tar en stund innan gasen har tryckt bort den.
Det kan eventuellt finnas en resetknapp på frontpanelen på kylskåpet som du behöver trycka på.Testat otaligt många gånger med bilen också lutande åt olika håll ifall det skulle vara luft i slangen men nej ingen gas
jo dit kommer det gasHar du gas till spis och panna
ok skall testaHar du provat att blåsa från gasflaskan. Släpp kopplingen vid flaskan och vid brännaren bra med två personer då bör det komma
luft i alla fall.
Kolla slangbrottsventilen igen som håkansson tyckte.
4 månaderHur gammal är din regulator . Kylen är mer känslig för trycket än vad spisen är. Lite skräp i den kanske.