Hejsan, jag tror inte det blev någon större succé, för man hör i princip aldrig något om dem längre.
För min del (som brukar vara lite pessimistisk för ersättningar av bra fungerande kassettoaletter

med en SOG monterad) kommer några funderingar.
På reklambilden tömmer de blandningen genom ett galler som inte är tänkt att tömma svartvatten i.
På många ställen där man tömmer svartvatten som går till en stor tank som pumpas tom när den är full, vill de säkert inte ha in allt vatten från även en gråvattentank också.
Det står också om man är på en camping eller annat ställe, så kan man köpa en mellantank som man får köra omkring på, och som man tömmer i från bilen, och sedan vandrar iväg med några gånger för att tömma där det inte finns plats för hela husbilen.
Så min fundering blir. Varför inte bara ha en extra kassett med sig till kassettoan, som många av oss har och byta när den första är full, som också räcker rätt länge innan man måste tömma båda, och man behöver inte fundera på var man skall placera blandningen av svart och gråvatten utan att smyga och fuska på många ställen.
Om man ändå skall släpa på en extratank för att vara säker på att kunna tömma på vissa ställen, så går det ju jämnt upp med en extra kassett till kassettoaletten.
Tycker jag

. M. mycket v. h. JANKRO.