linalinus
HBK Medlem
Roamingavgiter tas bort i EU.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Begränsningar finns, bl.a. detta: Surfhastighet upp till 1 Mbit/s utanför Skandinavien. Önskar du ta bort hastighetsbegränsningen kan du byta till löpande debitering, 0,58 kr/MB.
0,58 kr/mb blir 580 kr för en gb!
Surfa utomlands, utan extra kostnad - Telenor Frihet
Jappe
OK! Ställplatsappar, POI Viewer t.ex.
Jappe
Nej, det är helt rätt, man måste inta vara uppkopplad för att navigera sig fram.
Men, om man är uppkopplad så finns det fördelar man kan använda och hela grejen med navigering och planering skulle underlättas markant för den grupp av människor som inte riktigt klarar av att se till att alla system fungerar perfekt när de inte har internet. Så den stora/viktiga frågan kvarstår: Räcker 1mb/sekund för planering och navigering? I så fall skulle det underlätta rejält redan nu!
mvh jocke
Ja, det räcker med råge. Men det ska vara Mb/s, vilket är en miljard gånger mer än mb/s(M=miljon, m=tusendel).
Det kan bli en liten fördröjning när den ska ladda ner nya bitar av kartorna, men det sker lite innan man kommer "till kanten" på kartan, så det ska inte vara något problem.
Jaha! Då var man tillbaka hos Telenor igen. Jag tog Frihet obundet 12 GB för 399. Det duger trots att det bara är 1 mb/s, tills jag hamnar i Spanien och kan använda Masmovil 4G Internet Total 50GB 89,90€/month i mobila routern.
Vi hoppas att du ska trivas hos oss!
Vänliga hälsningar,
Telenor
Namn:
Ralph Laingren Avtalsform:
Frihet 12 GB