• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Telenor internet utlandet

Möller

HBK Medlem
Inlägg
74
Kommun
Varberg
HBK-Nr
168
Medlemskap
2024
Jag har försökt beställa internet för utlandet och har SMS:at SURF 50 enligt instruktionerna. Men det går inte. Kundtjänst svarar att de inte känner till detta avtal. Är det någon som vet vad man gör? Befinner mig nu i Frankrike.
 

Möller

HBK Medlem
Inlägg
74
Kommun
Varberg
HBK-Nr
168
Medlemskap
2024
Sv: Telenor internet utlandet

Jag har varit i kontakt med kundservice. De säger att de inte känner till avtalet. Kan någon ansvarig för avtalet inom husbilsklubben svara på detta?
 

Lasse&AC

HBK Medlem
Inlägg
53
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
13640
Medlemskap
2024
Sv: Telenor internet utlandet

Gick bra att beställa i augusti innan vi åket på semester.
Men det har aldrig fungerat för oss.
Köpte ett simkort här i Kroatien satte det i min Huawei fungerade direkt och mycket billigare också.
Skall ta kontakt med Telenor när jag kommer hem.
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Telenor internet utlandet

Det är bara att försöka flera gånger. Tillslut godkänner dom SMS:et


Detta är inget giltligt alternativ. Mvh Telenor
2015-08-31 09:22:10

Tack för din beställning. Du kommer att få ett sms när tjänsten är aktiverad. Hälsningar Telenor
2015-08-31 09:22:33

Tack för ditt köp av Datapaket utomlands. Ditt saldo har fyllts på och är klart att användas. Hälsningar Telenor
2015-08-31 09:25:05
 

Möller

HBK Medlem
Inlägg
74
Kommun
Varberg
HBK-Nr
168
Medlemskap
2024
Sv: Telenor internet utlandet

Om husbilsklubben har ett avtal med Telenor, då har de det, vilket också kundtjänst bör känna till. Jag har försökt flera gånger enligt instruktionerna. Nu skiter jag i det. Får nöja mig med WI-FI. Jag tycker inte att Husbilsklubben skall gå ut med något som inte fungerar.
 

Runar

HBK Medlem (P)
Inlägg
922
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Telenor internet utlandet

Jag har varit ute och kom hem igår och det fungerade klockrent. Jag har inget att klaga över.
 
F

F.d. 50609

Guest
Sv: Telenor internet utlandet

Kom ihåg att det ska vara "surf50" & inte "surf 50" dvs inga mellanslag.
 

Jorma

HBK Medlem
Inlägg
200
Kommun
Härryda
HBK-Nr
2263
Medlemskap
2024
Sv: Telenor internet utlandet

Hej Robert!

De nya avtalet med teleanor funkar inte, Med mitt Telenor abb. har jag försökt att koppla upp mig i Spain, jag får ett felmeddelande att Du har inget abonnemang för mobildata. roamingen är på, och att jag inför avresan i dec 2015 mailade telenor om mitt intresse utlandssurf och fick OK. Så de fick bli Orange här i Spain tills vidare.
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.384
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Telenor internet utlandet

Skicka mig dit abonnentnummer som ett privat meddelande så skall jag ställa frågan till min kontaktperson på Telenor.
 
Toppen