Som så många andra har även vi fått en redig höjning av HB försäkringen, från 11' till 21' per år (LF Stockholm). Funderar på Kabria försäkring då vi har en Adria, men det är svårt att teckna en, man måste be en återförsäljare att sälja försäkringen. Där vi köpte vår Adria har inget avtal med Kabria så jag prova några andra, även de hade inget avtal.
Är det någon här som har en Adria och lyckats teckna en försäkring hos Kabria, snälla berätta vilken återförsäljare ni använde.
Tack på förhand.
EDIT: Hitta ett nummer till Kabria (det första man blir blind på är ögonen) som fixa en offert, sedan ringde jag M&M som sedan skicka offerten till Kabria(?) Lite krånglig hantering kanske, men ack så mycket bättre pris. Från LF 21´till 7.8´ på årsbasis.
Är det någon här som har en Adria och lyckats teckna en försäkring hos Kabria, snälla berätta vilken återförsäljare ni använde.
Tack på förhand.
EDIT: Hitta ett nummer till Kabria (det första man blir blind på är ögonen) som fixa en offert, sedan ringde jag M&M som sedan skicka offerten till Kabria(?) Lite krånglig hantering kanske, men ack så mycket bättre pris. Från LF 21´till 7.8´ på årsbasis.
Senast ändrad: