• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

tappar inloggningen

classe273

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
10575
Medlemskap
2025
Min Samsung Galaxy 10.1 tappar frekvent inloggningen till Husbilsklubben.se trots att jag bockat för "Kom ihåg mig" och markerat att plattan ska tillåta cookies.

Jag har inte hittat något mönster för när utloggningen sker utan det händer ganska slumpartat.

Tidigare kunde jag vara inloggad i princip hur länge som helst men sedan några månader har problemet dykt upp utan att jag medvetet gjort några förändringar i mina inställningar.

Någon som har ett tips vad som är orsaken?

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: tappar inloggningen

Har selv oppservert at cookies blir ryddet vekk av enkelte oppdateringer, men også av rutiner som skal frigjøre minneplass. Browser oppdateringer fører nesten alltid til sletting av cookies.

SorenJ

HBK Medlem
Kommun
Hedemora
HBK-Nr
2671
Medlemskap
2025
Sv: tappar inloggningen

Det är lika med min I- Pad, den tappar inloggningen efter någon dag, laptopen tappar den aldrig

Toppen