• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tanktömning i Haninge

Gyllis

HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Haninge
HBK-Nr
4225
Medlemskap
2025
Hej
Jag har varit i kontakt med Haninge kommun ang behov av ett ställe att kunna tömma vår fasta husbilstank. Jag fick svar idag - de vill att alla som har samma behov hör av sig. Se svar nedan.

[FONT='Calibri','sans-serif']"Ju större efterfrågan desto mer sannolikt är det också att frågan prioriteras av bla politikerna. Be gärna fler som känner samma behov att komma in med skrivelser, fast till myndighetsbrevlådan: stadsbyggnad@haninge.se"

Hälsningar

Anita och Roger Gyllenhammar [/FONT]
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.134
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Tanktömning i Haninge

Alla HBKare i Haninge borde ju skriva dit. Det är väl tveksamt om kommunen skulle bry sej så mycket om att vi "utsocknes" skriver...
 
F

F.d. 50064

Guest
Sv: Tanktömning i Haninge

HejGyllis
Tror om du skriver ett medborgarförslag så går det snabbare.
Du får räkna med att det kommer ändå att ta tid innan det händer något.
Om vi skriver brev eller sänder e-post till kommunen så kan dom bara ignorerar det.
Ditt medborgarförslag kommer att få ett diarienummer , har du väl fått det så avvaktar
du en till två veckor om du inte hört något från kommunen så kan du börja ringa och undra hur det går
med ditt förslag. Eventuellt får du ett namn att gå på som du ringer då och då, inte för offta
så man blir tjatig.
Behöver du ett bollplank så ta gärna kontakt med någon i Kommungruppen.
 
Toppen