• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tankar efter helgen

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Jag vill bara skriva av mig lite efter helgen som varit.
Kom till Österäng vid 9 tiden Fredag kväll,stegade in på bygdegården och vad möttes man av jo en massa medlemmar som "applåderade"när man kom.
Mycket trevligt bemötande.
Upp tidigt jag hinner ju ej sova in mig i bilen förrän man skall sova hemma igen.
In på bygdegården tidigt 06.30 o vem sitter inte där,jo han som ser till att de som varit intresserade och blivit medlemmar får komma in på forumet illa kvickt för det är ju det man väntat på att få läsa allt.
Ett heder åt Kingen,förresten när sover ni ut som sitter i webben.:wink:
Sedan blir man serverad mat på kvällen gud vad skönt att bara få vara en helg.
Bara gå o mingla o givetvis lyssna på alla andra och vara med på mötet. Det var riktigt skönt,det bästa var att slippa alla måsten som man har hemma när man ordnar en träff själv.
Ja Söndagen blev ju som vanligt vaknade tidigt så inför nästa träff ska jag nog sova i bilen några dagar innan så man vänjer sig.Men då måste jag ju upp tidigt eftersom det är maskeraden,men nästa år blir det mer träffarför oss.
Tack alla ni som ordnade detta så bra./Susanne
 
Toppen