• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

tak knappen

Inlägg
716
Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024
jeg har et problem med tak knappen
når jeg trykker på tak knappen på min lille bærbare dator acer one, siger den at jeg ikke har behørighed til denne side og der kommer ikke tak i indlæget
jeg har så hentet min store bærbare til husbilen og da jeg åbner Hbk siden på den er der helt pludseligt tak i de indlæg hvor jeg forsøgte mig i går og i morges og jeg kunne også sige tak for gratulationerne jeg fik igår på min fødselsdag
:confused::confused::confused::confused:
er der nogen der kan forklare det.
kan der være noget fel med den lille dator ?
:confused::confused:
hilsen Marianne
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: tak knappen

Jag tror inte att det har med datorn att göra. Däremot kan det bero på vilken webbläsare och vilka inställningar den har.
Vad är det för operativsystem på din Acer One? Någon Linux eller XP?
Det kan också spela in, men mest är det vilken Webbläsare du har.

Har det nånsin gått att tacka i inlägg på den datorn?
 
Inlägg
716
Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024
Sv: tak knappen

ja det har fungeret før, i lang tid er der dog kommet op at jeg ikke har behørighet
men det har jeg bare klikket bort og tak kom i indlæget.
det er windovs XP
Marianne
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: tak knappen

OK. Jag antar att du använder Internet Explorer. Prova att gå in i "Internetalternativ". Lättast via webbläsaren och menyn Verktyg. Långt ner i den listan har du Internetalternativ.
I mitten av fönstret som öppnats har du "Webbhistorik". Klicka på knappen "Ta bort" och ett nytt fönster öppnas.
Se till att bara "Temporära internetfiler" är markerat och tryck "Ta bort".
Är det fortfarande problem, gå in igen och ta även bort Cookies och formulärdata.

Nu får du antagligen göra en ny inloggning nästa gång du besöker webbsidor, men jag tror att problemet du haft är löst.

//ST
 
Toppen