• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tömningsstationer

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025
Har för mig att det finns en karta med tömningsstationer för nedladdning men kan inte hitta den nu. Någon som kan hjälpa?

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025
Sv: Tömningsstationer

Tack Birgitta och jag har för mig jag sett den där under överskriften Husbilsplatser men ack nej den är inte där. Och inte under att ladda ner. Kan du precisera lite mer för jag kan inte se den.

F

F.d. 14324

Guest

Knepigt, kartan finns i högerkanten men det skulle kunna vara så att du kommit åt knappen som finns för att dölja kartan, det är en liten pil man kan trycka på.
Men om du trycker på rubriken Husbilsplatser så borde en lite större karta vara väl synlig i den forumdelen.

Fast en direktlänk till kartan kanske är en bra lösning: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=zjPF-4vWzBaQ.k7N1ai3IOVxI

Det ska gå att exportera en fil direkt ur kartan med "dela-knappen" och då får man den absolut senast möjliga fil.
Man kan även ladda hem filen från det här stället: https://onedrive.live.com/redir?resid=48508943392D9F45!4569&authkey=!ANEhFl1n26WRpWc&ithint=file,kmz
Botte42 byter fil där ofta och den som ligger där nu är från igår, en plats har tillkommit idag i Karlsborg så den är inte med i filen. :)

mvh jocke

F

F.d. 14324

Guest

Vid de gröna pluttarna går det bra att tömma fasta tankar. :)
Vid de som är orange finns det en utslagsvask eller liknande utrustning, även där går det att tömma fasta tankar om använder en hink eller sin kassett som mellanstation.

mvh jocke

Toppen