• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tävling! Vem är snabbast?

F

F.d. 14324

Guest
Sv: Tävling! Vem är snabbast?

Roger 67, du är 5 sekunder snabbare än mig, du kan nog ta det lugnt och njuta av ölen ett bra tag nu, du kanske rentav har förtjänat två!!

Men i morgon är det en ny dag, med en ny lunch, 22 tums skärm på jobbet, kanske skaffar en ny större musmatta, ja vi får se om jag kan putsa min tid lite.

Men 5 sekunder!!! En halv evighet!!! det känns som jag har att göra.
Nåja ett försök kan jag ju göra i alla fall.:D

Rogers tid: 1,22

Applåder.gifApplåder.gifApplåder.gif
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Tävling! Vem är snabbast?

Roger67,

1,22 var en tid som jag var helt övertygad om att jag inte skulle kunna slå. Omöjligt helt enkelt, ointagligt. :wall:

Vad kul det är när man har fel!!! 1,16 :bye:
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.829
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Sv: Tävling! Vem är snabbast?

GRATTIS!!

Snyggt jobbat. Imponerande :bock: . Du måste ha känt flytet.

Bitarna kommer ut bra på spelplanen, man behöver bara ta i dem en gång, man ser direkt var de passar och de ramlar på plats direkt när man släpper dem...

Swoooshhhh

Visst är det häftigt när man märker att man kan så mycket mer än man först tror. Även fast det verkar hopplöst. Det gäller bara att tro på sig själv och vägra ge upp.
Oj, nu börjar jag låta som en dålig amerikansk film:p


Nu känns det hopplöst, detta kan jag aldrig slå...
Hmm. Skall resa bort över Jul så försöken får vänta oavsett.

Ha en riktigt trevlig helg och passa på att njuta.
Det kan bli kortvarigt...:wink:
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Tävling! Vem är snabbast?

Roger, jag har ändrat lite på min speltaktik. Nu har jag börjat med att göra så som du beskrev tidigare, att börja med bitarna som bildar husbilsklubben.se, det går bättre nu, mycket bättre, riktigt bra kan man säga. :)

1,16 kommer du att klara, det blir inga större problem för dig och jag vet att det går att pussla fortare än 1,16. :)

Även om tävlingen/kampen/kriget inte är över än så önskar jag alla pusslare en extra god jul och gott nytt år:santa-2-icon:

ps Jag råkade pussla lite på lunchen idag, förlåt! :msn_embarrassed:
Titta inte här Husbilsklubben.se jigsaw puzzle
 
Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: Tävling! Vem är snabbast?

Grattis till de snabba grabbarna!!!

Fattar inte hur man kan vara så snabb! Jag tog tid på mig idag och runt 8 min!!! Men jag har bara en 15" skärm.

Kram på er! Skall testa emblemet först som någon föreslog.

fru hianders/Inger
 
Toppen