• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sygic

R

Rolfevert

Guest
Var av en händelse inne på AppStore och kollade på navappar och såg att det är rea på vissa Sygic-appar fram till den 27 april om någon är intresserad! 180 kronor för Europa och Ryssland är Helt ok.
Rolf

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Sygic

Sygic var bra men efter senaste uppdateringen så är för mycket ändringar så man hittar inte i menyerna samt får jag inte till röstanvisningarna.

Soraro

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
17164
Medlemskap
2024

Hade problem med ljudet också men i inställningar kan man justera för ljudet och när jag höjde där funkade det igen.

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Jag kom just på varför mitt Sygic e stumt, mobilen kopplar upp mot stereon i min vardagsbil via BT när jag far iväg men för att få Sygic-ljudet måste jag ställa stereon på BT, vilket jag sällan gör, använder mest ring-funktionen.
Kan va nåt att tänka på ifall man har ett tyst Sygic. :)

R

Rolfevert

Guest

Jag kom just på varför mitt Sygic e stumt, mobilen kopplar upp mot stereon i min vardagsbil via BT när jag far iväg men för att få Sygic-ljudet måste jag ställa stereon på BT, vilket jag sällan gör, använder mest ring-funktionen.
Kan va nåt att tänka på ifall man har ett tyst Sygic. :)

Har haft samma problem (dock inte Sygic) och det tog en stund att komma underfund med att jag måste sätta stereon i BT- läge.
Dock hör jag inte radion då ifalljag önskar? Suck!
Rolf

Toppen