• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sygic

• Startad av Startad av Rolfevert
  • Startdatum Startdatum
R

Rolfevert

Guest
Var av en händelse inne på AppStore och kollade på navappar och såg att det är rea på vissa Sygic-appar fram till den 27 april om någon är intresserad! 180 kronor för Europa och Ryssland är Helt ok.
Rolf

Sv: Sygic

Sygic var bra men efter senaste uppdateringen så är för mycket ändringar så man hittar inte i menyerna samt får jag inte till röstanvisningarna.

Hade problem med ljudet också men i inställningar kan man justera för ljudet och när jag höjde där funkade det igen.

Jag kom just på varför mitt Sygic e stumt, mobilen kopplar upp mot stereon i min vardagsbil via BT när jag far iväg men för att få Sygic-ljudet måste jag ställa stereon på BT, vilket jag sällan gör, använder mest ring-funktionen.
Kan va nåt att tänka på ifall man har ett tyst Sygic. :)

Jag kom just på varför mitt Sygic e stumt, mobilen kopplar upp mot stereon i min vardagsbil via BT när jag far iväg men för att få Sygic-ljudet måste jag ställa stereon på BT, vilket jag sällan gör, använder mest ring-funktionen.
Kan va nåt att tänka på ifall man har ett tyst Sygic. :)

Har haft samma problem (dock inte Sygic) och det tog en stund att komma underfund med att jag måste sätta stereon i BT- läge.
Dock hör jag inte radion då ifalljag önskar? Suck!
Rolf

Tillbaka
Toppen