• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sygic - Ny uppdatering med problem?

BoEr

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2025
Jag laddade ner nya kartor igår, och som jag tror, en uppdaterade version av Sygic GPS Navigation (17.3.11)
  • Bra: Nu finns en ny POI kategori för egna POI, "Anpassade platser" (jag har iaf inte sett den tidigare)
  • Dåligt: Jag får inte egna POI att fungera för Tyskland
Jag har iofs enbart Norden, Nederländerna och Tyskland installerade; HBK Husbilsplatser och Bordatlas fungerar inte för Tyskland men för de andra länderna.
Av-/återinstallation med ny nedladdning av kartorna hjälpte inte, för Tyskland ser jag enbart karta och standard-POI, men inte mina egna POI.

Någon som upplever samma fel?
2018-01-24 10.05.18.png
2018-01-24 10.06.25.png
2018-01-24 10.07.04.png

Jag har samma problem och jag tror jag vet att det beror på att de nu delat upp Tyskland, Frankrike, Italien och Spanien i regioner i stället för en landskarta.
I inget av dessa länder får jag nu upp t.ex HBK platserna.

Har laddat ner dom länder jag brukar ha, dock inte Frankrike har inte fått ner den?

Jojje

Jag har samma problem och jag tror jag vet att det beror på att de nu delat upp Tyskland, Frankrike, Italien och Spanien i regioner i stället för en landskarta.
I inget av dessa länder får jag nu upp t.ex HBK platserna.
Har du meddelat deras support?

Jag har version 17.3.11 och hade inga problem att igår få in husbilsklubbens ställplatser i hela Tyskland utan några spår av regioner .

Går det att kopiera kartorna från mobilen till plattan.
Har fortfarande inte fått ner Frankrike på den.

Jojje

Tillbaka
Toppen