• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Swishbetalning

F

F.d. 77525

Guest
Hej, Den 25 november betalade jag via Swish 100 kr. Denna betalning har dragits från mitt konto men inte aktiverats i "ert" betalningssystem vilket innebar att jag ej längre var (är) medlem. Jag betalade ännu en gång i dag via Swish för att återigen "bli medlem".
Kan jag få en förklaring gällande detta?
Hälsningar Arne Olofsson
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Hej, Den 25 november betalade jag via Swish 100 kr. Denna betalning har dragits från mitt konto men inte aktiverats i "ert" betalningssystem vilket innebar att jag ej längre var (är) medlem. Jag betalade ännu en gång i dag via Swish för att återigen "bli medlem".
Kan jag få en förklaring gällande detta?
Hälsningar Arne Olofsson
Det står ju medlem 2024 under ditt namn
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.820
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Hej, Den 25 november betalade jag via Swish 100 kr. Denna betalning har dragits från mitt konto men inte aktiverats i "ert" betalningssystem vilket innebar att jag ej längre var (är) medlem. Jag betalade ännu en gång i dag via Swish för att återigen "bli medlem".
Kan jag få en förklaring gällande detta?
Hälsningar Arne Olofsson
Hej Arne!

Anledningen till att det blivit fel för dig är att du registrerat ett nytt konto (karlarneolofsson) i stället för att logga in på det konto som du redan hade (arneo HBK 3212) och som hade betalt för 2024. Om du hör av dig till Kontakta oss så kan vi ta bort det nya kontot och så kan du logga in på ditt gamla i stället och får då 2025 som betalt år på detta konto.
 

arneo

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
3212
Medlemskap
2025
Hej Arne!

Anledningen till att det blivit fel för dig är att du registrerat ett nytt konto (karlarneolofsson) i stället för att logga in på det konto som du redan hade (arneo HBK 3212) och som hade betalt för 2024. Om du hör av dig till Kontakta oss så kan vi ta bort det nya kontot och så kan du logga in på ditt gamla i stället och får då 2025 som betalt år på detta konto.
Hej. Ta bort det "nya" kontot och aktivera det gamla. Överför pengarna till 2025, det blir perfekt. Tack för hjälpen..
 
Toppen