gaisaren
HBK Medlem
Gokväll
Någon som har erfarenhet av SWEDOL och deras helsyntetolja 5-40
ha d
ha d
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Gokväll
ha d
Swedol har en syntetolja 10w-40 För 37,35/L om du köper en dunk på 20 L
Billigare än Biltema?
Jägarn
Så kan du inte skriva. Du vet inte vad gaisaren betalar. I många många år så köpte jag motorolja på Biltema men sedan några år tillbaka så handlar jag på Swedol. Enligt den nya katalogen som precis kom så kostar Q8 Formula Excel SAE 5W-40 50:65 exkl.moms men det betalar man inte. Det är ingen butik för privatpersoner men som företagskund så har man rabatt på det priset. Häller Q8 Formula Special G Long Life 5W-30 i alla mina bilar gamla som nya.
Visst är det så, det går alldeles utmärkt att handla där men sedan har ju deras kreditkunder avtalade rabatter.På Swedol kan alla handla.
Visst är det så, det går alldeles utmärkt att handla där men sedan har ju deras kreditkunder avtalade rabatter.
Förövrigt ett strålande bra sortiment hos dem.
Någon som vet om Swedols Helsyntet SAE 5W-40 funkar till en Ducato 2.8 JTD 2003. Motorn har gått 200 mil. Eller vilken ska jag ta
Swedol Helsyntet SAE 5W-40 - Motorolja - Oljor - Smörjmedel - Oljor, kem & fordonsvård - Produktsortiment | Swedol