• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sverigeresa del 6

Lars S1

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
11519
Medlemskap
2025
I Malung ligger Systembolaget ganska centralt beläget men det var stängt, kan det bero på att det var söndag???
40 mil från Mora till Strömstad och Lagunens camping. J-Å hade ordnat ställplarser högst upp på gräddhyllan. Campingen består nästan enbart av norska gäster (trivs dom inte i Norge)? Norska flaggor överallt, själv är jag halvnorsk på mammas sida, men inte hade jag väl hängt upp en svensk flagga om jag var i Norge. Skärpning våra kära grannar, man behöver inte alltid utmärka sig.40 mil från Mora till Strömstad på mestadels halvdåliga vägar tog i tid 6 timmar. Komna till Strömstad blev det både öl och wiskey så ganska snart var vi i fin form.
Vi höres.

Tillbaka
Toppen