• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sverige ratar EU:s dieselkrav

S

SevenEleven

Guest
Det verkar inte som att Sverige är intresserade av att gå över till den svavelfria europadieseln:

di.se

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Sverige ratar EU:s dieselkrav

Tråkigt! Di.se och regeringarna verkar ha missat att EU dieseln ger mer hästkrafter och minst 3% lägre förbrukning och därigenom lägre utsläpp i verkligheten än vad det verkar på papperet. Skriv på Statoils namnlista och uppvakta politiker och tidningar ni som har bra kontaktvägar! Hälsningar Hasse

Hej!
Nä här i Sverige är det ingen på BEFATTNINGS nivå som kan besluta om våra drivmedelskrav och behov !!
Ena stunden etanol nästa stund miljödiesel osv.osv
F-n vet om det fungerar nånting i detta samhälle?
Gnällig idag men det ändrar sig nog, det brukar det göra.

Mvh FraMia1014

Hej!
Nä här i Sverige är det ingen på BEFATTNINGS nivå som kan besluta om våra drivmedelskrav och behov !!
Ena stunden etanol nästa stund miljödiesel osv.osv
F-n vet om det fungerar nånting i detta samhälle?
Gnällig idag men det ändrar sig nog, det brukar det göra.

Mvh FraMia1014

Att det ändrar sig, det vet vi.
Men blir det bättre eller sämre?
Calle

Självklart får Du det min vän.

När jag skrev det så "tänkte" jag närmast på när Spårvägen i Göteborg tog bort kontanthanteringen från Spårvagnsförarna. Dom förklarade deras handlande som en Förbättring????

För vem??? De va det egentligen jag "tänkte" på. MVH / Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy:

Tillbaka
Toppen