• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svensk Tv play

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Någon som vet eller har använt ett program som gör att man kan se alla playkanalerna utomlands.

Jag har läst om dylika program som lurar ???servern att vi är i Svedala.

Tack på förhand!

I

Inger & Taeke NL

Guest
Sv: Svensk Tv play

Hej Sharky,

Vi bor i norra Nederland och jag tittar ofta pà: stvplay.se och tv4play.se, med problemet att det som jag helst vill se är blockerat för utländska tittare.

Jag vet inte om jag kanske gör nàgot fel men det käns lite trist att sà mànga program är stoppade för oss i utlandet.

Hälsningar,

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Jag har samma fråga, fast jag vill se NRK nett-tv här i Sverige. Går det att göra med det programmet också?

/Ludde

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

I følge norske fotballfans så kan en benytte VPN Services - PPTP and Open VPN Anonymous Web Surfing Services - her skal en kunne sette opp hvilket land en skal surfe fra. Det skal være 50 land foreløpig. Pris for en prøvemnd US$ 8 - fast abo med 24 mnd binding $4 pr. mnd. Finnes gratis med tysk og USA gateway.

Der finnes og løsningen for iPad apper som har restriksjoner på land.

VOIP VPN er en tjeneste som kan testes for å komme rundt mobiloperatørenes sperre av IP telefoni. Denne fungerer ok med gratisutgaven fra VPN Services - PPTP and Open VPN Anonymous Web Surfing Services

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

VPNUK fungerar ypperligt, använder den tjänsten för att se BBC's sändningar av F1. Erbjuder VPN från många olika länder bl.a Sverige (man kan byta vid behov), kostar £5.99/mån väl investerade pengar.

Peter :)

Toppen