• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Svanshall april

F

F.d. 52945

Guest
Hej, just nu är jag i Svanshall, frugan har "tjejkväll" så jag har tagit frivillig "exil" med husbilen.
Jag var även nyfiken på hur det ser ut här med färska minnen från februauri när det inte gick att stå här för all lera.
Jodå, här är är ok, hamnföreningen har fixat till så att det är ok....någon beläggning av sand/jord jag tror att jag kommer härifrån imorrn iaf. fast det regnat en del här idag!

Mvh
Pilot
 

Bilagor

  • svanshall4.JPG
    svanshall4.JPG
    3,1 MB · Visningar: 10
  • svanshall3.JPG
    svanshall3.JPG
    1,4 MB · Visningar: 3

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Inlägg
313
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2024
Sv: Svanshall april

En fråga . Var ligger Svanshall?? Vi kanske åker snart till dina trakter och collar lite larm där. Är platsen nära Klippan?

Ha en fin dag

Marjatta
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Svanshall april

En fråga . Var ligger Svanshall?? Vi kanske åker snart till dina trakter och collar lite larm där. Är platsen nära Klippan?

Ha en fin dag

Marjatta

Hej Marjatta!
Jag ser att du fick svar på var Svanshall ligger, det är ca 45 km från där vi bor (raka vägen) men du passerar Klippan på vägen dit och jag förmodar att du skall till "säkerhetsbutiken" för att kolla in larmen, jag har själv köpt mitt larm där, kanon!

Mvh, lycka till!
Pilot
 
F

F.d. 50036

Guest
Sv: Svanshall april

Hej Pilot

Synd att jag har en bit ner till dig, annars kunde jag gjort en tur och hälsat på.

Kul med bilderna från Svanshall, jag och frugan har det som en liten pärla och ett härligt minne när vi träffade er där. Det var en härlig plats och krökarparet i resturangen de var fantastiska. Ser framemot när jag hamnar där nästa gång, hoppas kassan tillåter ett krogbesök då också.

Har de fyllt upp ställplatsen? Skulle ju vara bra om det lutade från havet och inte mot så man slipper ta fram klossarna.

Ha det gott och hoppas havet "brusar" så du somnar gott till dess ljud, mvh Torbjörn
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Svanshall april

Hej Torbjörn!
Ha,ha jo, nog brusade havet som alltid och gott sov jag.
Ja det var ett tag sedan vi träffades i Svanshall, men vi kommer att åka dit många gånger till under detta år vinter som sommar, en mycket trevlig plats att ladda batterierna på.
Ja det lutar tyvärr en del, så klossarna måste fram varje gång tyvärr, hoppas att hamnföreningen lyssnar lite på de som står där för jag vet att det påtalas lite då och då.

Mvh
Pilot
 

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Inlägg
313
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2024
Sv: Svanshall april

Hej Marjatta!
Jag ser att du fick svar på var Svanshall ligger, det är ca 45 km från där vi bor (raka vägen) men du passerar Klippan på vägen dit och jag förmodar att du skall till "säkerhetsbutiken" för att kolla in larmen, jag har själv köpt mitt larm där, kanon!

Mvh, lycka till!
Pilot

Larm lär det bli. Har vi HBK:are bra rabatt där?? Vinkar och tutar när vi kör förbi. Blir nog nu i veckan.

Marjatta
 
Toppen