• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svalt och gott i värmen

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2027
Idag var jag och hämtade min HB hos Borås bilhall. De har i tre dagar monterat in en AC i bildelen.

AC fick bekänna färg när vi hämtade den idag i Borås när jag körde hem den till Halmstad. Jag är väldigt nöjd med resultatet, det är svalt och skönt nu i bilen när man kör när det är varmt ute. :tongue:

/R

Sv: Svalt och gott i värmen

Idag var jag och hämtade min HB hos Borås bilhall. De har i tre dagar monterat in en AC i bildelen.

AC fick bekänna färg när vi hämtade den idag i Borås när jag körde hem den till Halmstad. Jag är väldigt nöjd med resultatet, det är svalt och skönt nu i bilen när man kör när det är varmt ute. :tongue:

/R
Ok det e en kyla som går på en converter eller???:yes:

Nej, jag byggde in en AC som drivs av motorn. Jag vill ha det skönt när jag kör.

/R

Idag när jag städade husbilen inför helgen satte jag på AC i bodelen. Det blev svaligt och skönt. Därför tog städningen lite mer tid än vanligt.:msn_hot:

Bernt

Vad kul att höra! Det är en fröjd att köra med AC.
Nu har bilen allt?

Näää inte riktigt ännu, Ac i bodelen, backkamera och ugn står på önskelistan :spinny:

Tillbaka
Toppen