Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan du inte kommentera inlägg på ett vänligt sätt? Du har en uppfattning i denna tråd och uppenbarligen har andra en annan uppfattning.Förlåt att jag uttrycket mig oklart (eller vill du inte förstå)!
Den översta skylten anger – enligt min uppfattning – att man kommer till en bussparkering om man kör åt vänster.
Pålle
Jeg blir bare mer og mer forvirret...Står på Mariefreds ställplats i helgen
(SM i Foodtruck)
Här är det tydligt skyltat, tycker jag.
Jag står på första ställplatsen, eller kanske det är sista.
Visa bilaga 240369
Orden inom parentes, som jag antar är det som har irriterat dig, är en anspelning på en liknade formulering i trådskaparens rubrik.Kan du inte kommentera inlägg på ett vänligt sätt? Du har en uppfattning i denna tråd och uppenbarligen har andra en annan uppfattning.
Vi har nyligen undanbett oss dessa bitska kommentarer
Lätt, ja, men inte säkert att det blir rätt tolkning.Tänk vad lätt det blir när du fotar skyltarna och AI skriver ut i text vad som gäller.
Jeg blir bare mer og mer forvirret...
Edit: Dette er hva jeg tolker av skiltet:
- Parkeringsplass
- Forbudt for bobiler
- Noe slikt har vi ikke i Norge, men ut fra denne tråden antar jeg at det gjelder hvordan kjøretøyet parkeres?
- Alle skiltene gjelder for parkering til venstre for skiltet, m.a.o har @PeterK tatt den første lovlige plassen til høyre for skiltet?
Om det ligger 6 månader eller ? månader fram vet jag inte - men helt övertygad att det dröjer inte länge innan ett foto tolkas - rätt eller fel - men för 99 pct. av befolkningen blir det nöjaktigt - omedelbart och förmodligen "den vedertagna tolkning". Det må så vara att den inte är 100 pct. korrekt, men det kommer förmodligen att kräva överklagande/process - visst man kan tycka skit samma - jag anser mig ha rätt, men jag kommer att följa tolkningen - jag kan vara jävligt bråkig, men inte för detta.Lätt, ja, men inte säkert att det blir rätt tolkning.
Pålle