• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SURF50

Möller

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
168
Medlemskap
2025
Har SMS:at Telenor SURF50, men har fått svar att det inte är giltigt. Hur är det gäller avtalet eller ej?
Möller

Möller

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
168
Medlemskap
2025
Sv: SURF50

Enligt Telenors kundtjänst så kan de inte aktivera denna tjänst. De hänvisar till Husbilsklubbens kontaktperson gällande detta avtal. Kan ej på hemsidan hitta någon information om detta. Är det någon som vet något?
Möller

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Jag ansvarar för avtalet med Telenor.
Jag har också försökt att beställa paketet men får samma svar som du.
Jag har felanmält det.
Kundtjänst lämnar ibland helt huvudlösa svar, tyvärr.
Vi skall beställa SURF50 via ett sms till 222 (du är förstås Telenorkund).

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Inför förestående resa till till Frankrike så ringde jag Telenors kundtjänst, talade med en trevlig person som inte hade en aning om husbilsklubbens avtal men bad mig vänta, lopp iväg och inhämtade adekvat information, meddelade mig att mitt avtal med Telenor var aktiverat och skulle börja gälla så fort jag lämnade Sverigelandet.

Jag litar på Telenor till jag får anledning att inte göra det men jag tror att det kommer att fungera! Vi får se! Om framtiden veta vi intet! Bättre hoppfull än rådvill!

Jappe

Lars & Laily

HBK Medlem
Kommun
Årjäng
HBK-Nr
12390
Medlemskap
2025

Har fått ett bekräftelsemejl på att de ska fungera från Telenor. Reser på Onsdag med färja Gbg - Kiel för vidare resa söderut mot förhoppningsvis VÅREN.

Lars J. :bock:

Toppen